Startsidan

Blondinbella och vitsar

Godmorgon!

Imorse vaknade jag halv sju för att jag var tät i näsan. Eftersom jag inte kan andas med munnen så höll jag på att kvävas och då vaknar man ju, tack och lov. Tyvärr råkade jag väcka Eric också med mitt snorande och det var ju inte så bra. Nu har jag käkar frukost och halv nio ska jag se på Blondinbella på femman för då är hon med i det där radioprogrammet. Sen ska jag ut med lilla Urax och sen ska jag nog spela lite gitarr. Den sista låten var lätt fast jag har aldrig hört den förut så det är lite kruxigt med takten. Men men, jag är ju rätt bra på det mesta så det löser sig. "Det löser sig" sa kärringen som sket i vasken. Hehehe!

Idag ska vi träna också men det är den dåliga instruktören på Aqua Power så vi kör nog styrka igen.

Nu tycker jag mitt hår börjar bli så nedrans långt och jobbigt igen så jag funderar på att be Susanne klippa till mig. Men, vänta. Det där har jag skrivit förut tror jag? Jaja, så är det i alla fall. Nu ska jag gå och slå mig ner i soffan och känna mig nerslagen. Ja fy tusan vad rolig jag kan vara på morgonkvisten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback