Startsidan

Eric målar

Goddagens!

Idag sov vi rätt länge. Till tio ungefär. Det var Idols fel för igår började dom innan tjugo i så jag missade utslagningen vilket resulterade i att jag satt och uppdaterade Idolsajten i hundra år för att få re resultatshowen. Den kom aldrig så då gick jag och la mig. Jenny åkte i alla fall ut och det tycker jag var rätt eftersom hon sjöng falskt rätt mycket. I och för sig gjorde många det men det beror nog på att dom är slitna i rösten. Hur som helst så tycker jag att Robin B och Jesper inte ska tänka på att dom inte kan dansa för när dom försöker röra sig ser det jättetöntigt ut. Jesper sjunger ju jättebra så jag förstår inte varför juryn klagar så mycket.

Spela roll. Det här är ingen Idolblogg så därför ska jag berätta att jag har städat lite på mitt rum idag. Dessutom har Eric invigt mina oljefärger och det vart inte så jättefint. Jag tänkte fortsätta på bilden sen när det har torkat. Inte för att jag kan rita men. Jag får hoppas att jag är bättre än honom i alla fall.

Motivet

Resultatet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback