Startsidan

Femtiokronorsträning

Godmorgon godmorgon!

Nu har jag käkar frukost och nu ska jag dra på mig träningskläder och så ska jag och susanne fara och träna. Lat-Eric vill inte följa med för han är så lämmen sen igår. En liten klenis är just vad han är. Jag har förresten tränat på Iksu tio gånger nu vilket betyder att jag har betalat ungefär 50 kronor per gång. Det är rätt najs tycker jag. Dessutom har jag tjyvat deras duschvatten och bara duschat hemma kanske två gånger sen jag började.

Jag vill att det ska bli fint väder så jag kan gå ner till Bölesholmarna och fota. Jag har velat göra det jättelänge men Eric ville aldrig gå med. Fast nu har han lovat så nu msåte det bara bli sol. Intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback