Startsidan

Födelsedag

Nu hoppas jag att Erics mamma inte läser det här. Hon fyller år idag och Eric visste inte hur mycket så jag var tvungen att gå in på Birthday.se och kolla åt honom. Men nu vet jag när hon är född så nu glömmer jag aldrig det. Det var kul att igår när han gissade hur mycket hon skulle fylla så gissade han att hon är fem år yngre. Nu ska jag skriva ett grattis-sms till henne för jag vill inte skicka innan Eric som jag gjorde när Moa fyllde år.

Nu ska jag gå ut med Urax i det vackra vädret och sen vet jag inte vad jag ska hitta på idag. Eller jo, jag ska göra läxa. Jag trodde jag var klar med uppgiften i CSS som ska in en knappt två veckor men sen läste jag igenom kriterierna och jag måste lägga in lite selektorer och det kan ta sig i rumpan för det blir bara fel hela tiden. Dessutom förstör dom min design. Men aha! Jag kan ju göra dom men skriva in så dom blir samma färg som resten så syns dom inte. Jag är så smart ibland!

PS. Lotta om du läser det här så GRATTIS!

Kommentarer
Av: Jessica Anshagen

Svar: Ja eller hur! Pannacotta är så himla exklusivt men samtidigt så lätt att göra :) Man borde äta det oftare :P

Av: lotta

han är verkligen världens bästa eric! fem år yngre, jo man tackar. säg det till lars...

2008-10-16 @ 15:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback