Startsidan

Glömde sitt ben

Godmorgon!

Eric ringde nyss och sa att han hade glömt sitt leg och då kan man ju inte göra prov. Därför ska jag köra upp med det om en timme ungefär så nu ska jag käka frukost och klä på mig. Jag har bara lite ont i halsen idag och det är ju inte så farligt. Egentligen skulle jag lämna blod imorgon men jag tror inte det blir så. Man måste ju vara helt frisk. På onsdag ska jag till doktorn och kolla så att jag är frisk inför resan till Tyskland och då kan det ju också vara bra att vara frisk. Men det ska jag nog vara.

Igår var vi hos Jessicka och fikade och då hjälpte jag henne och Åsa med en hemlighet som ingen får veta om. Jag kom på en sak som jag ska fråga Åsa om. Jag förstår att det är väldigt irriterande att jag skriver om hemligheter men det är mest för att jag ska komma ihåg själv. Hehe. Men nu kurrar magen så nu ska jag gå, adjöss!

Kommentarer
Av: Carro

Hoho fattar inte att man kan glömma sitt leg? Plånboken har man väl med sig överallt? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback