Startsidan

Idol och koriander

Hej alla läsare!

Nu har vi ätit oss dyngmätta på marängsviss och nu är det halvlek i Idol. Jag tycker Sepideh var bäst idag, hon sjunger ju som en gud! Hon var den enda jag fick gåshud av. (Nu när jag hade skrivit hit kom jag på att Alice ju var kvar men jag missade henne, klantigt! Nu är det dock halvlek) Anna var bra och Johan och Robin B och Loulou. Robin E och Kevin är alltid bra men jag tycker dom är tråkiga, händer som aldrig nåt spännande. Ja, jag hoppas i alla fall att Yazmina åker ut för hon är så mycket sämre än dom andra.

Lotta, eftersom jag bor i ett hus där vi handlar som om det snart kommer bli ett tredje världskrig så har vi naturligtvis koriander hemma. Jag luktade på det och det var ingen höjdare. Kan vara det indierna har i maten. När kommer du och Johan och hälsar på?

Kommentarer
Av: Julia

skit mysig blogg!

Av: Anonym

Gott med marängsviss, trist med Idol =)

2008-10-18 @ 00:08:11
URL: http://larssonsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback