Startsidan

Jag är rik!

Godmorgon godmorgon!

Imorse vaknade jag av att Susanne ringde och frågade om jag ville hämta dom på flyget. Då gjorde jag det och sen har jag varit ute med Urax. JIPPI! Nu loggade jag just in på banken och kollade och jag har fått CSNpengarna! Hurra för mig! Inte för att jag vet vad jag ska med dom till men nu är det inget strul i alla fall. Då borde jag få det brevet idag med posten. Förresten så lät det som att jag är värsta rik och bortskämd men det är jag alltså inte. Jag har sparpengar som jag har använt istället. Det är inte så bra men. Ja, nu åker CSNpengarna in dit.

Jag duschade aldrig igår så det tänkte jag göra idag. Det är ju bugg ikväll och då kan jag inte se ut som jag gör i håret. Dessutom måste jag åtgärda lite under armarna och på benen.

Kommentarer
Av: Anonym

http://sabinadurebrandt.blogg.se/2008/october/80-tal-sa-ser-jag-ut.html#comment



hahaha

2008-10-16 @ 20:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback