Startsidan

Kenza läspar

Har ni lyssnat på Kenza när hon var med på NRJ imorse? Hon läspar ju! Vad fel det blev. Men det är ju najs, det är fusk med folk som ät helt perfekta. Här är en länk till radiogrejset i alla fall. I och för sig har hon ju tandställning men gör det att man börjar läspa? Jaja, spela roll gummiboll.

Idag ska jag fara och träna hade jag tänkt. Jag ska ringa Susanne när hon har jobbat klart. Ikväll ska jag och Eric käka min specialare, torsk i ugnen. Det är så gott ska ni veta! Sen ska vi se Idol och troligtvis far vi väl förbi på Maxi och införskaffar lite snask.

Kommentarer
Av: Carro

Hahaha, jag hade ju tandställning i högstadiet och mycket lidande blev det, men inte fan läspade jag iaf :P

Av: Claudia

Fan vad mycket hon läspade..hehe

2008-10-17 @ 13:56:51
URL: http://claddans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback