Startsidan

När Lucy Sullivan skulle gifta sig

"När Lucy Sullivan skulle gifta sig" av Marian Keyes.

Den här boken var lätt att hänga med i eftersom den tar upp sånna vanliga bekymmer som fetma, ångest och stress. Typ. Tyvärr tycker jag att den började bli väldigt förutsägbar på slutet. Sen tycker jag också att alla i Marian Keyes böcker dricker så mycket alkohol. Dessutom är dom typ 30 år och det är ju inte jag. Men ja, den var läsvärd. Läs den! Förresten så har alla i hennes böcker konstiga förhållanden med sina föräldrar.

Kommentarer
Av: josefine

kika in min blogg,

kkarbin.blogg.se

Av: Jessica Anshagen

Jag älskar Marianne Keyes böcker! :D

2008-10-29 @ 16:11:02
URL: http://www.jessi.se
Av: Diana

Gillar din blogg, ska vi prenumerera på varandras via bloggkoll?? =) Tack för din söta kommentar! Roligt att höra vad du tycker! Har laddat upp bilder från min och älsklingens förlovningsresa, kolla gärna! :) Kram// Diana

2008-10-29 @ 16:56:18
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback