Startsidan

Nu kommer pengarna!

Fy tusan vad bloggen strulade igår! Idag ska jag fara och mata hästarna och sen ska mamma släppa mig nånstans på vägen så jag går hem med Urax. Sen vill jag fara och träna eftersom mitt träningskort går ut imorgon och jag ska vänta med att köpa nytt tills Susanne kommer hem.

Mamma försöker få igång det trådlösa nätverket så att jag ska kunna surfa på mitt rum utan sladden som för övrigt saknar plutt så den halkar ur. Det är drygt.

När jag åker till Tyskland ska jag tvinga Eric att skriva på sin blogg flera gånger i veckan så att jag vet vad som händer här hemma. Jag ska ju naturligtvis skriva så mycket jag hinner. Fast det är ju ett tag kvar.

Igår städade ju vi och jag fick en hög med papper att gå igenom. Det var ganska tur för jag hittade anledningen till varför jag inte fått mitt studiebidrag, jag har nämligen inte skickat in den där bekräftelsen. Jag fyllde i den och idag på vägen hem från skolan ska Eric lämna in den.

Kommentarer
Av: Carro

Men alltså blir det uförligare info om Tyskland? Eller har jag missat nåt? Känner att jag inte har koll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback