Startsidan

På tal om Blondinbella

Goddagens!

Jag förstår inte hur Eric orkar gå upp så tidigt. Nog för att jag har varit uppe i några timmar nu men. Ja, han är duktig!

Idag ska jag en sväng på stan och sen ska jag gå ner till Bölesholmarna om det inte blir för sent. Jag gjorde inte det igår alltså för Eric kom hem så sent. Han har ju börjat med den svåra mattekursen nu som bara 13% av eleverna klarade förra året, så han måste studera mycket.

Förresten tycker jag allt är så töntigt med att Blondinbella dricker alkohol fast hon inte har fyllt 18. Hur många kan räcka upp handen och svära på att man inte har gjort det? Typ ingen. Dessutom dricker hon sig ju inte stupfull som så många andra. Töntigt.

Kommentarer
Av: Jean-Michael Löfdahl

Exakt. Det rä det jag menar. Det finns alldeles för många som varje helg är ragglande stupfulla.

Det borde uppmärksammas mer än en stackare som är med och smakar vin och minglar?

Av: Jean-Michael Löfdahl

Ja jag håller nästan med dig. De yngra som nyss kommit ut från skolor borde få förtur egentligen. Pensionsavgångarna är stora inom handel och butik så varför inte. Sedan finns det jobb överrallt. Men 40 talisterna har förstört landet

2008-10-07 @ 11:48:58
URL: http://www.metrobloggen.se/jeanmichael
Av: Jean-Michael Löfdahl

Ja inom politiken måste vi få en föryngring och förnyelse.

Nöär unga människor vill jobba politiskt så ska de äldre hjälpa stötta och bidra till att unga vill och kan fortsätta med det politiska livet. Men nu är det tyvärr inte så.

jag var på politikerskola på Folkets Hus i umeå igår och ja jag och Ida var de enda "Unga" där

2008-10-07 @ 11:58:27
URL: http://www.metrobloggen.se/jeanmichael
Av: JM

Ja. Men då lyser allas kritik med sin frånvaro.

Jag gillar din blogg och tror jag ska lägga till den som en favorit till mig

2008-10-07 @ 17:11:08
URL: http://www.metrobloggen.se/jeanmichael

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback