Startsidan

Släpbackning

Oj. Jag skulle skriva förut men det glömde jag bort. Jag och Eric gick i alla fall mot Bölesholmarna och när vi hade kommit halvvägs startade jag kameran för att ta litegrann. Naturligtvis började batteriet lysa rött och när det gör det kan man ta typ tio bilder och sen är det slut. Då blev jag jätteirriterad och orkade såklart inte gå ända dit vi skulle. Istället fotade jag bara lite i skogen. Inte så mycket att hänga i julgranen men jag lägger in några sen så min blogg ser roligare ut.

Ikväll ska vi fara och träna men pappa hade lämnat släpet på bilen så det har vi hett av nu. Det var nå andra släp som hade tjyvat våran släpplats så vi fick tränga in den mellan ett träd och en husvagn. Det gick i alla fall och pappa kommer bli glad när han kommer hem och ser vad jag har lyckats med. Nu låter det som att jag inte kan backa med släp fast det kan jag, jag gjorde det ju nyss. Nu lät det ännu mer som att jag är sämst men det är jag inte.

Ja, nu ska jag slappa i en dryg timme och sen far vi och tränar. Jag ska se om det finns nå roliga pass ikväll men troligen kör vi på styrketräning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback