Startsidan

Blåklocka

Goddagens!

Idag har jag mer ont i halsen än igår och det är ju synd. Jag har just käkat frukost och snart ska jag kasta mig in i duschen. Vi hade tänkt fara och träna idag men det blir ingenting av. Sen skulle jag ju lämna blod också men det går ju inte heller. Ju ju ju. Ja. Jag har i alla fall funderat på att låta Susanne klippa till mig lite för jag tycker det hänger i ögonen och sen vill jag ha det kortare där bak. Hon har ju klippt mig några gånger och andra folk också så det blir nog bra. Men jag har inte sagt det till henne än så det kanske jag måste göra.

Jag vill åka på Maxi idag för mamma ska ha nå gardiner och så har vi ingen mjölk. Det är lite onödigt att åka då så jag måste komma på nåt smart. Eric vill ha hämtning samtidigt alltså. Vi hade ju tänkt träna i samband med det men det går ju alltså inte. Stjärt. Jag lägger in en bild på en blåklocka som jag tog för ett tag sen för att det ska se lite trevligare ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback