Startsidan

Idolblogg igen

Hej vänner!

Igår var vi och bowlade och innan det vek vi papper till finalen i Norrcupen som är idag. Mor och far är där idag hela dagen och det kan inte vara så kul eftersom det regnar. Nu sitter jag och ser på Idol för det missade jag igår. Synd att Jesper åkte ut. Yazmina borde åkt tycker jag. Hon sjöng ju falskt och det kommenterade dom inte ens. Sepideh var tyvärr inte heller bra. Sen tycker jag att Andreas i juryn typ alltid har rätt. För jag har ju rätt och han tycker som jag. Anna hade dessutom snygga kläder.

Sen idag ska vi fara på stan och köpa dator. Jag behöver inte mata hästarna idag heller och det är ju skönt. Synd bara att Eric inte får se hur dom bor nu. Men men, det ska nog hinnas med nån gång det också.

Kommentarer
Av: Anonym

woho ola åkte ur!

2008-10-11 @ 11:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback