Startsidan

Vill ha!!!

Hej alla vänner!

Idag gick jag till Susanne och sen for vi till där hennes föräldrar bor så hon kunde visa hur jag ska ge hästarna lunch. Jag ska fara dit och mata dom imorgon, fredag, lördag, måndag och tisdag. Det ska blir roligt. Dessutom tänkte jag ta med mig kameran så jag kan fota.
Jag har hittat en tjusig väska på H&M som jag vill ha. Jag måste bara fara dit och se hur färgen ser ut i verkligheten. Så att den duger för mina hårda krav alltså. Sen måste jag köpa en plånbok för min gick ju sönder för ett tag sen. Jag vill ha en chockrosa men jag har inte hittat någon än. Eller jo en, men den var bara till för betalkort och det var ju sopigt. Sen ska jag köpa en dator också. En sån där liten ni vet som alla pratar om nu. Jag tänkte att det vore suveränt när jag ska till Tyskland.

Det kanske inte är lönt att köpa en plånbok eftersom jag inte kommer ha nå pengar kvar när jag har köpt allt. Vi får se när jag ids fara ner på stan. Jag vill ha Eric med mig så det blir väl på lördag skulle jag tro. Fast jag ska ju mata hästarna då också. Men det tar inte så lång tid.

Eftersom jag ska skjutsa Susanne och Martin till flyget imorgon klockan åtta så ska jag gå och sova alldeles snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback