Startsidan

Idol-Yazmina i Lilla Melodifestivalen, bilder

Jag läste igenom chatten med Yazmina som åkte ur Idol i fredags och då såg jag att hon hade varit med i Lilla Melodifestivalen 2004. Jag hittade bara ljudet på internet, inte hur hon såg ut alltså, och det var ju tråkigt. För övrigt så kunde jag hela texten utantill. Ja, hur som helst. Jag tänkte att eftersom jag är en Lilla Melodifestivalennörd, eller var i alla fall, så har ju vi den inspelad på VHS så nu har jag sett det. Först fick jag inte in det nedrans bandet i videon men det var faktiskt inte mitt fel utan det är Anna som har satt lappen på fel sida. Sen när jag såg henne kunde jag verkligen inte sluta skratta! Jag minns henne jättetydligt för jag och Anna har sjungit den där och dansat som henne mest av alla låtar skulle jag tro. Alltså jag måste nästan ringa Anna och berätta! Fast hon har typ inte sett Idol men. Ja. Det var roligt i alla fall. Jag tycker hon hade fräna kläder då i alla dall. Eller inte. Syns inte så bra men en vanlig t-shirt och en kjol. Ja. Det var tider det. Förresten så tycker jag att hon ser mycket större ut när hon var liten.

Inte så snygg bild på ansiktet men hon råkade blinka när jag tog kortet. Ja, jag har fotat tvn. Låten heter Jag vill veta nu.




Kommentarer
Av: Anonym

Haha, du och din jäkla lilla melodifestival ^^

2008-10-21 @ 14:50:19
Av: V

Va hette denna låt? ^^

2008-10-22 @ 14:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback