Startsidan

Berrys?

Goddagens!

Nu har jag varit ute med Urax och snart ringer vårdcentralen så jag måste vänta med att gå på toa. Eric ska vara på nå nollning ikväll så jag ska ha en ensam fredagkväll i min ensamhet. Det låter väl ensamt? Egentligen vore det najs med lite Ben & Jerrys eller så men jag klarar mig utan också. Jag känner mig lite sjuk så jag måste vila upp mig inför söndag. Vi ska ju börja träna då som ni kanske minns. På tal om Ben & Jerrys. Har jag drömt eller är det sant att folk kallar Ben & Jerrys för Berrys bara för att det är kortare? Hur som helst kanske jag ska börja säga det. Nej, det är töntigt. Jag är inte så lat så jag inte orkar skriva ut det.

Jag måste fylla i lite papper idag också. Och träna lite gitarr. Och kanske börja med den andra CSSuppgiften. Vi får se. Men nu ska jag läsa min favoritblogg, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback