Startsidan

Björn Gustafsson har hamnat fel

På morgonen när jag har startat datorn läser jag mailen och såklart alla bloggar som jag prenumererar på genom bloggkoll. Sen känns det som att jag är klar med datorn men som vanligt har jag glömt att blogga själv. Ja, så det ska jag göra nu. Nu innan jag började skriva det här så retuscherade jag en tjej till så nu har jag gjort sju av tolv. Jag hade tänkt mig att bli klar idag. Nu hade jag tänkt tipsa om en bra låt men jag hittar den inte på youtube så det blir ingenting av.

Sen såg jag idag att allas vår älskade Björn Gustafsson dejtar nån tant. Han som kan få vem han vill väljer en som är fyra år äldre och som dessutom är på samma bild som en ölflaska. Han är ju nykterist! Kolla
här bara! Jag är upprörd!

Här sjunger hon. Lyssna på s:en, hon väser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback