Startsidan

Drömmar

Förbannade jävla dator. Här har jag skrivit ett intressant inlägg och så försvinner det. Suck och stön och pust. Hur som helst stressade jag som ett djur tidigare idag men sen kom jag på att jag var en timme tidig.

Jag drömde om Björn Gustafsson inatt. Han var trevlig minns jag.

Sen drömde jag att jag var en katt eller nåt annat djur som bodde på en bondgård. Bonden var elak så vi bestämde oss för att rymma. Alla djuren alltså. Det var mest synd om dom små kycklingarna för dom kunde inte springa så fort.

Om ett tag ska jag fara och h'mta Susanne för vi ska fara på Iksu och träna. Idag ska vi testa step muskel. det var en medveten särskrivning det där förresten. Jag tänker att dom menar step, muskel. Men det kanske heter stepmuskel. Jag vet inte. Spela roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback