Startsidan

Efterrätt

Haloj!

Idag börjar skolan för min del. Alltså, det verkar inte vara några uppgifter än men jag har registrerat mig och sånt. Nu ska jag beställa en bok som jag måste ha. Den andra får jag låna på bibblan nån gång. Tyvärr verkar den vara upptagen. Intresseklubben antecknar. Ja, jag vet inte vad jag ska skriva. Det är fint väder.

Förresten! Jag åt värsta goda eftterrätten igår. Jag och Eric gick på Ica för vi saknade choklad. Jag bestämde mig för att göra något fräscht. Jag ville först ha mango och glass men mangosarna var inte mogna. Sen ville jag ha choklad också så till slut köpte jag en marabou mjölkchokladkaka, gammeldags vaniljglass, grädde och passionsfrukter. Jag smälte chokladen och blandade i grädde så det skulle bli mer rinnande. Sen hällde jag det på en skiva glass och pressade en passionsfrukt över. Chokladblandningen halvstelnade och det var så suveränt gott! tyvärr har jag ingen bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback