Startsidan

En tjock en

Idag i duschen på Iksu fick jag känna mig liten och smal för en gångs skull. Brevid mig stod nämligen Susanne som är väldigt tjock. Nejmen, skämt åsido, en tant stod brevid mig och hon var lite rund. Jätterund faktiskt. Jag har ritat en liten teckning så ni ska få se ungefär hur vi såg ut i förhållande till varandra.



Träningen var väl sådär. Jag hörde aldrig vad instruktören sa och det gjorde att jag inte hängde med. Sen fick jag ont i knät vilket jag aldrig fått förut. Lite skrämmande. Måste träna upp mina knämuskler igen!

Kommentarer
Av: Carro

Eh du borde alltid känna dig smal eftersom du är det? WEIRD!

Av: The Hanson Sisters

taskigt mot tanten

2008-09-25 @ 14:33:58
URL: http://hansonsisters.blogg.se/
Av: Carro

sv: Hehe nä okej du har rätt i det. Men jag tror inte du blivit megafet precis. Isf har jag också blivit det tror jag!

2008-09-25 @ 14:45:29
URL: http://carra.blogg.se/
Av: Andie

Snacka om att se ner på andra människor bara för att de råkar ha några extra kilon. Det märks så tydligt att synen på storväxta människor är sne-vriden i samhället.

2008-09-25 @ 22:17:27
URL: http://www.upinmytree.wordpress.com
Av: Anneli

Jag tycker synd om dig och din syn på främst dig själv men också andra människor! Om du inte själv kan se att du är smal borde du kanske söka hjälp!

Och den stackars människan som var rund...har du med det att göra? Varför bedömer du henne efter hennes kroppsstorlek? Har du inte bättre självkänsla än så eller känner du bara att du måste vara elak mot andra människor för att försöka stärka dig själv!



Tråkigt!! USCH!

2008-09-25 @ 22:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback