Startsidan

Filippa K

Jag blev så nedrans nyfiken så jag gick med en gång! Paketet kom från VK (Västerbottens Kuriren) och jag kunde verkligen inte fatta vad det var eftersom dom bara gör en tidning. Dessutom stod det "Aktas" på paketet så jag blev fundersam. Men sen när jag öppnade och såg vad det var kom jag på vad det var. Det var två urtjusiga kaffemuggar från Rörstrand fast designen var av Filippa K och dom är så snygga! Snygga färger också! Ja, alltså, jag fick dom för att jag anmälde mig till VKs läsarpanel för ett tag sen. Jag som älskar att svara på frågor tycker det är jättekul att vara med där för jag får mail där jag ska berätta om tidningen som kommit den dagen. Sen när jag har gjort tillräckligt många undersökningar får jag trisslotter eller biobiljetter eller så. Men ja, såhär såg i alla fall dom tjusiga muggarna ut! Jag längtar tills jag flyttar hemifrån för då ska jag få använda allt fint jag har samlat på mig under åren!


Kommentarer
Av: Anonym

Grattis grattis till alla vinster du fått!

Du är en riktig "turunge"

Hälsa alla!

Kram Sofia

2008-09-18 @ 14:23:15
Av: Alva

Vilka fina muggar!! =)

Av: mandy

åhn jag älskar demdär:D

så fiiinaaa

2008-09-22 @ 18:41:59
URL: http://mandywuhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback