Startsidan

Godmorgon du fina blogg

Godmorgon!

Idag ska jag alltså retuschera bilderna som vi tog igår. Fast först ska jag äta lite frukost.

Jag tycker att vissa personer är lite komiska. Igår till exempel var det en som skrev "Godmorgon" till mig i en kommentar. Eftersom jag är så snäll så svarar ju jag på alla kommentarer och så även denna. När jag kom in på hennes blogg så ser jag en massa folk som har skrivit godmorgon eller liknande till henne. Då har hon alltså gått in på massvis med bloggar och skrivit exakt samma sak till alla bara för att synas. Komiskt. Fast det är roligare med sånna som skriver "Fin blogg" som också skriver det till massa folk. Dom kan ju inte mena det. Tror jag i alla fall. Fast jag tar åt mig i alla fall för jag tycker min blog är fin. Finast av alla faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback