Startsidan

Gris och träningskort

Alltså Eric är så rolig ibland. Och framförallt otippad. Igår när vi cyklade hem från matchen var en kvinna ute och gick med sin rätt feta hund när Eric säger högt och tydligt (så att hon hör men han tror såklart inte att hon hör):

-Kolla grisen!

Alltså jag kunde knappt somna igår kväll för jag låg och tänkte på det där och skrattade. Och det roligaste var att han bara konstaterade att det var en gris, fast det nu var en hund. Han tyckte inte alls att det var roligt. Ja, det var kul.

Jag och susanne har i alla fall best'ämt att vi ska köpa gymkort på söndag. Konstigt nog var båda två jättetaggade på att börja träna. Vi längtar till och med. Sjukt.

Kommentarer
Av: eric

jag e alltid kul

2008-09-11 @ 15:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback