Startsidan

"Lite kläder"

På fredag kanske ska ska fara på stan för jag skulle behöva ett par byxor. Jag har bara mina svarta jeans och ett par vita jeans men det är allt. Sen har jag trekvartsbyxor också men dom är inte direkt nån hit att ha på vintern. Mjukisbyxor och sånt räknar jag inte med för dom är inte så värst snygga. Mina tjusiga randiga jeans är heltrasiga i dragkedjan så dom går inte att ha längre. Tänk på alla storbloggare som klagar att dom inte ha nå kläder. Vilka lögnare va?! Dessutom svänger dom förbi på stan på vägen hem från skolan för att "se om dom hittar något". Vad kommer dom hem med då? Jo ett par jeans, två par shorts, en tjocktröja, tre linnen och så lite småsaker som armband, skärp och örhängen. Det är väl inte lite? Det är ju sånt man får gå i timmar och leta efter. För att inte tala om vad det kostar. Vissa har det lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback