Startsidan

Morgonstund

Nu känns det rätt igen. Jag vaknade halv åtta när Eric nästan skulle fara till skolan och då läste jag i en dryg timme. Nu har jag käkat frukost och nu ser jag på Idol. Missade ju det igår eftersom vi tränade vattengympa. Eric tyckte förresten att det var roligt fast vattnet var lite odjupt. Jag tycker det är lite på gränsen för mig och han är ju en knapp decimeter längre. Instruktören vi hade igår var lika bra som första gången vi hade henne. Hon vi hade mittengången var inte så bra. Om nån ska träna aqua power på Iksu så kan ni fråga migvad den bra instruktören heter så berättar jag det.

Igår fick jag förresten ett recept på posten av Monica. På hennes biskvier. Dom ska jag baka nån gång.

Men fy tusan. Nu sjunger hon Jenny och det lät ju inte alltför bra. Jag hoppas nästan att hon var förkyld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback