Startsidan

Ny hårfärg

Sådärja, nu har jag färgat håret. Eric också. Det var hans färg men eftersom han har så lite hår och jag med numera så räckte det till båda. Suveränt! Mörkaste brun som nästan ser svart ut.

Idag var vi alltså på stan och jag hittade ett par svarta jeans på Rut m.fl som jag köpte. Sen hittade jag ljusgråa, chockrosa och mörklila jeans på H&M men för ynka 200 men dom fanns inte i min storlek, sopigt. Alltså det var tre olika jeans, inte samma. Ja. Jag vill i alla fall ha alla och jag hade köpt dom om jag hade kunnat ha dom. Får väl gå tillbaka senare helt enkelt.

Nu ska vi göra oss tjusiga för om en dryg timme ska vi fara. Vi ska träffa Hanna och Sandra och käka middag och snacka skit och sånt. Hejsvejs!

Kommentarer
Av: Carro

sv: Om man bara typ kammar och tvättar får man ungefär 3 poäng, vilket ju är att betraktas som lågt. Sämst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback