Startsidan

Pappahumor

Igår var vi, jag, Eric, mamma och pappa, på Ica Kvantum efter buggen. Vi gick runt var för sig och sen träffades vi vid lösviktsgodiset (som det för övrigt var extrapris på). Då verättade pappa vad han hade gjort.

Det stod en äldre kvinna och tittade på ett papper med recept (hon hade det i händerna och hade det kanske 30 centimeter från näsan. Och hon stod böjd över det. Om ni fattar). Brevid stod hennes son och tittade på ett annat papper med recept. Efter att ha stått och studerat dom ett tag frågar pappa:

-Ursäkta, men går ni tipspromenad?
-Ehhhm, nej. säger tanten och ser alldeles förskräckt ut.
- Nähä, för om ni gjorde det så hade jag också velat gå.

Kommentarer
Av: Carro

sv: Nej, fan jag glömde att säga det där om att om man lät den vara så fick man noll poäng! Jag var ju så inriktad på genus fan :P

Oj du fick verkligen ilskna kommentarer. Ja, jag menade inte så, jag hade inga problem med att du dömde ut den tjocka tanten alltså :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback