Startsidan

Sånt man blir tårögd av

Godmorgon!

Igår drack Eric för mycket alkohol och spydde. Därför ska han inte på vattengympa med mig och Susanne idag och inte heller ska vi gå ut ikväll som vi hade tänkt. Vi får helt enkelt fara till Hanna och käka och vara där tills dom far ut och då går vi hem. Men det känns skönt för vi är lix trötta vid 10.

Nu ska jag dra på mig lite kläder och gå ut med Urax. Sen ska jag spela massa gitarr och sen blir det vattengympa.

Igår bakade vi kladdkaka men idiothanna sa att Eric skulle he ugnen på 225 grader men Idioteric hedde på 250. Eftersom det ska vara 160 grader blev den jättebränt och vi kunde bara äta lite i mitten. Vilket slöseri alltså!

Kommentarer
Av: Sofia

Ha ha tål Erik inte norrlands sprit?!

2008-09-28 @ 16:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback