Startsidan

Slapptisdag

Jag ber om ursäkt för att jag skrev vem som vinner Top Model men jag trodde det var ett gammalt program.

Idag har jag varit på Ica och handlat lite och så har jag gått en långpromenad med Urax. Sen fick jag post från Åhléns också. En sån check på 50 kronor.Det tycker jag är rolig post. Nu måste jag bara fara ner på stan nån dag och handla nåt. Men det 'är ingen brådska för det gäller ett år. Sen när Eric slutar ska jag fara och hämta honom och så ska vi handla. Vilken spännande dag! Tyvärr fyller Susannes pojkvän år idag så det blir ingen träning. Men det känns ganska bra för min kropp är trött. När vi har handlat ska jag i alla fall laga mat för idag är vi sex stycken som ska käka. Ja. Det var nog allt. Adjö!

Nej just ja, ikväll är det ju Idol och Vem kan slå Filip och Fredrik. Det ska jag se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback