Startsidan

Snordag

Godmorgon!

Imorse när jag vaknade var jag snorig i näsan och kände mig lite sjuk. Nu känns det bättre men det är fortfarande inte helt bra. Jag måste hämta en kurslitteratursbok på universitetet idag så det är lix lika bra att fara och träna när jag ändå är där borta. Om jag känner mig dålig får jag väl kolla när Susanne tränar och duscha lite.

Nu ska jag klä mig och gå ut med Urax, sen far vi nog till Iksu. Jag har käkat en suveränt god frukost nyss för mamma handlade igår så vi hade färskt bröd och salami och sånt. Naturligtvis drack jag te. Jag har en nedrans träningsvärk idag i magen, axlarna och armarna. Det är skönt tycker jag.

Förresten ska vi käka värsta goda middagen ikväll så jag längtar nästan redan! Nej gud vad tråkig jag är, jag lovar att bli roligare. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback