Startsidan

Stockholmsweekend

I fredags när alla hade slutat skolan/jobba åkte vi, jag, Eric, mamma, pappa, Anna och Urax, ner till Stockholm. Min morfar fyllde 70 år förra veckan så då åkte vi ner för att fira honom. Eric åkte och hälsade på sin familj. Mammas bror med familj var också där. För att vi skulle rymmas var vi på landet istället för där dom bor. På lördagen spelade vi bowling och minigolf. På söndagen for min familj hem till Erics mamma och hälsade på men det har jag ju redan skrivit om. Här är lite bilder. Dom är inte snygga på nåt sätt och det tror jag inte heller.

Höga Kusten-bron

Tina bowlar

Joakim spelar minigolf

Monicas suveräna biskvier

Rätt stor tomt

Kommentarer
Av: Daniel

Vilka lovely bilder!



Idag hoppas jag du skänker en tanke till offren å anhöriga i skolmassakern här i Finland. Landssorg idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback