Startsidan

Tjockisförklaring

Vad arga alla blev över min lilla teckning. Men alltså, jag är 1,79 centimeter lång och har breda axlar och höfter. Även om jag är smal så ser jag stor ut. Okej? Alltid alltid alltid känner jag mig stor eftersom jag är huvudet längre än många och dessutom bredare. Nu påpekade jag bara att jag fick känna mig ligen och smal för en gångs skull och då tycker folk att jag ska söka hjälp för att jag har en snedvriden syn på min kropp. Men nej, det har jag inte, jag har en spegel.

Förresten så har jag ingenting emot människor med "några extra kilon". Däremot när människor är så stora att de med all säkerhet inte kan ta hand om sin hygien tycker jag det har gått lite för långt med ätandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback