Startsidan

Träning!

Hemskarns vad skönt det var att träna, har ju inte gjort det sen i Juni när jag spelade fotboll en gå¨ng. Eller om det var i maj, jag minns inte. Eric följde inte med för han är sjuk, stackare. Vi började cykla lite men jag fick så ont i stjärten och framstjärten så vi slutade med det. Så körde vi lite styrketräning i en dryg timme och sen simmade vi lite och sen badade vi bubbelpool. Bubbelpoolen kunde ha varit lite varmare tycker jag. Och lite hårdare strålar.

Jag tränade i glasögon vilket jag tycker är skitjobbigt. Sen när vi skulle bada såg jag ingenting och det är ju inte heller så kul. Alla ser mina dallrande lår men jag ser ingens. Jaja. Nu ska jag gå och pyssla om lille Eric lite. Hejsvejs!

Kommentarer
Av: anna

"framstjärten" nina? COME OOON

Av: Sadie

Haha, du är inte så peppad på det där med att cykla? xD

2008-09-15 @ 17:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback