Startsidan

VARNING!

Idag åt vi pasta carbonara som jag och Eric, mest Eric, hade gjort. Det var riven parmesanost i, såklart, och Anna var så rolig så hon skrapade av det från tagiatellen. Det måste ha varit jobbigt.

Nu är det snart Idol och det ska vi se och till det ska vi käka lite glass för det köpte Eric igår.

Jag har förresten kommit på varför jag har ont i knäna. Det är från vattengympan! Många får ont i knäna när dom simmar bröstsim och så även jag, och nu har jag kommit på att det är liknande rörelser i vattengympan. Därför ska jag passa mig för dom grejerna nu för jag kunde ju inte ens göra benböj på Stepmuskelpasset. Så nu vet alla vattengympareläsare det. SE UPP FÖR SIDOKICKAR OCH LIKNANDE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback