Startsidan

Vattengympa

Nyss kom jag hem från ett vattengympapass med Susanne. Det var verkligen jätteroligt! Ungefär som att leka i vattnet fast att det är väldigt jobbigt. Vi ska gå på sånt minst en gång i veckan har vi bestämt.

Innan passet när vi hade bytt om så orkade vi inte släpa på båda skåpnycklarna så jag tänkte att vi låser in min så använder vi Susannes. Bara den saken att jag var ypperligt nära att låsa in min nyckel i mitt skåp. Jag hade lagt den på plats i skåpet och stängt igen när jag kom på att det inte var det smartaste man kunde göra.

Sen blev jag glad idag för att Whitney, en plus size model, vann Top Model säsong 10. Det trodde jag inte!

Kommentarer
Av: Anonym

Men vad i HELVETE Nina du kan ju inte skriva på bloggen vem som vinner säsongen som går på tv nu?! Dålig stil!!

2008-09-15 @ 21:45:19
Av: Carro

Oj det var från mig kom visst inte med=P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback