Startsidan

Fotboll i sommarvärmen

Goddagens!

Idag kommer familjen hem så jag har dammsugit lite och sådär. Vi har duschat också och jag kanske ska orka he in linserna och sminka mig lite. Vi får se.

Ändrade planer! Nyss kom storpojken och frågade om vi vill följa med och spela fotboll och det vill vi ju såklart. Störande att vi redan har duschat. Men ja, vi får väl duscha igen helt enkelt. Men nu måste jag he in linserna. Undra hur lång tid det tar innan någon ser att jag har tagit ut piercingen.

Kommentarer
Av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

t-shirts funkar ju alltid, linnen är mer säsongsbetonat men jag trycker oftast upp det mesta på både t-shirts och linnen.

Av: Makrill

Nää han är söt ju ;) haha



Ha det så kul på fotbollen och ha en fin kväll! :)

2009-04-13 @ 18:44:42
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback