Startsidan

Gästbloggare: Eric

Ninas mensutbrott!

Nina har sagt att jag måste skriva med stor bokstav och fint och så.


Iallafall har nina fått ett litet utbrott, hon är så arg att hon inte ville blogga själv. det som hände var att vi skulle åka hem ifrån Ninas fotbollsträning och när vi var i staden vi bor i råkade Nina svänga av mot München och motorvägen istället! Det tyckte jag va kul för hon skrek nog Fuck i 4 kilometer innan vi kunde komma tillbaka på en väg som ledde hem.

När vi var i staden igen så tänkte nina i all sin hast att det vore kul att testa en ny väg som visade sig vara en återvändsgränd! då fick vi åka tillbaka  nästan ut ur staden igen innan vi kom hem! Färden som enkelväg tar cirka 15 minuter tog 60!

nina sa att jag inte fick ha någon smilie men det skiter jag i, hon tar väl bort den :D!!


/Eric

Kommentarer
Av: Lilla mamma

Jaha Eric, jag förstår att du hade kul.

2009-04-16 @ 10:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback