Startsidan

Lersockar

Goddagens!

Tack gode gud att familjen har torktumlare! I lördags efter matchen gick jag nämligen i sockar över två fuktiga fotbollsplaner. Det gjorde jag eftersom jag hade skoskav. Idag kom jag på att jag skulle ju tvätta sockarna. Men nu är det gjort så nu är det bara att vänta på att de ska bli klara och sen snöra in dem i torktumlaren.

Idag har jag ägnat min dyrbara tid åt att göra en spellista på familjens dator. Tyvärr har de inte så mycket som jag lyssnar på så jag får nöja mig med en halvbra lista. Men ja, det är bättre än ingenting. Snart ska jag gå upp och börja med lunchen.

Just ja, ikväll måste jag troligen cykla till fotbollsträningen eftersom mamman har bilen. Har jag tur hinner pappan komma hem så jag kan ta hans bil. Men ja, med min vanliga tur lär han inte komma hem i tid. Fast en mils cykling är ju inte helt fel om man tänker på den där chococroissanten jag åt imorse.

Kommentarer
Av: elin

jaha :-D så pass, gubbarna var ju skitcoola! fränt :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback