Startsidan

Segarsle

Igår på träningen skulle vi tokspringa till tränaren några gånger. Snabbhetsträning alltså. Då kom jag på vad laget har tränat alla år jag har passat, skjutit, fintat och så vidare, de har sprungit. Fort har de sprungit. Nästan alla i laget är snabba som vinden. Själv fattade jag inte riktigt när vi skulle börja springa eftersom tränaren har en sådan rolig dialekt. Sen har jag väldigt seg reaktionsförmåga och lång startsträcka. Jag kom nästan sist varje gång. Men imorgon, om det är bättre väder och skavsåren inte gör ont, så ska jag fara ut och snabbhetsträna. Det duger ju inte att hjälten ska vara ett segarsle.

Kommentarer
Av: ekke

haha nej det duger ju inte :D tänk att va snabb då kommer alla akta sig för dig, annars flyger dom, du e ju stark redan nu.

2009-04-30 @ 11:34:14
Av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

haha, jaså? 8D

men, gullungen dåååeee HIHIHI <333

Av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

sv; usch då!! vi har nästan sommar här ju...hoppas solen tittar fram snart!!!

2009-04-30 @ 15:56:15
URL: http://luxurypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback