Startsidan

Sommar, sommar, sommar!

Godmorgon!

Idag när jag vaknade och tittade på väckarklockan såg jag att det var den 21 april. Jag kände på mig att nån fyller år men jag kunde inte komma på vem.
Kenza var det om ni undrar. Varför vet jag sånt?

Idag började jag dagen med en havregrynsgrötstallrik med vaniljyoghurt och nu ska jag duscha. Sen ska jag se om lilla vovven vill ta en härlig promenad.

Förresten, i söndags var ju vi och spelade fotboll. Jag spelade i shorts och t-shirt och höll på att svettas ihjäl redan innan vi hade börjat spela. Är det så varmt hemma i Sverige också?

Kommentarer
Av: susanne

Nej det är det inte, kallt och jävligt. I alla fall i umeå. Men imorgon skulle det bli 9 grader varmt, det blir nog rekord för i år.

Av: Anonym

jag svettas redan vid datorn så det tror jag, har inte vart ute.

2009-04-21 @ 13:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback