Startsidan

Sola i bikini?

Idag hade jag bestämt mig för att sola på balkongen men så blev det tyvärr inte. Det var nämligen bara 16 grader idag och det duger inte. Jag får helt enkelt ta det nästa vecka. Jag tog ändå på mig bikiniöverdelen eftersom den är så tjusig men jag börjar ångra mig nu eftersom den är halterneck. Jag får nackspärr!

Idag har jag handlat lite grejer som behövdes i hushållet, bland annat toapapper, och nu ser jag "Fråga Olle". Ikväll är det Top Model och det är ju roligt. Första gången på tre veckor som jag kan se det på tvn istället för på internet dagen efter.

Kommentarer
Av: emelie

Längtar otroligt mycket till tiden och värmen då man kan sola utan att man ska frysa och 16 grader är nog lite för lite för att jag ska vara nöjd :D

:)

Av: jennifer gräll

har haft uppehåll från och till i bloggen men nu är jag igång igen och skriver så ofta jag kan! kika gärna in och släng någon kommentar :)

Puss och kram! <3

2009-04-23 @ 16:56:11
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback