Startsidan

Äntligen hemma!

Hej alla vänner!

Igår skulle vi flyga från Stockholm halv sex på kvällen. Vi var där i god tid och i kassan till taxfreen fick vi veta att planet till Göteborg var försenat två timmar. HEHEHE tänkte vi och gick och satte oss på en bänk nära gaten. Efter några minuter säger de i högtalarna att planet till Umeå också var försenat eftersom vårt plan befann sig i Göteborg och det var där de hade problem. Stjärtkotlett också, tänkte vi och gick för att hämta ut våra 80-kronors presentkort som vi fick som tack för att vi inte svor högt. Vi käkade lite i en restaurang och sådär. Två timmar försenat var det alltså. Men ja, vi kom fram och fick god mat. Grillat älgkött, färskpotatis och goda såser.

Idag gick jag, Eric och Anna på Nolia. Jag köpte trosor. Sen spelade vi minigolf med Susanne och Martin. Efter det gick vi hem. Jag hade skoskav så jag gick barfota. Nu har jag blåsor under fötterna istället.

Nu ska jag kolla mailen och sen är det dags för middag. Grillat naturligtvis!

Kommentarer
Av: Fatima

Hur smakar älgkött? Är det samma smak som renkött?



Svar: Min syster? Hon är 8,5 år. :)

Av: olivia :)

sv: haha, de lungt^^:)

2009-08-08 @ 20:29:48
URL: http://diissiswhoiam.blogg.se/
Av: amanda möller

fin blogg :)

allt bra?

2009-08-09 @ 12:35:00
URL: http://garforbi.blogg.se/
Av: Sofia

Välkommen hem!

När kommer du/ni å hälsar på i Lycksele?

Kram kram

2009-08-09 @ 22:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback