Startsidan

En liten tripp

Hej alla vänner!

Idag bestämde vi oss för att fara till farmor och farfar och till mitt kusinbarn som jag inte hunnit träffa eftersom jag var i Tyskland. Imorgon ska vi fara alltså. Jag mamma och troligen Anna åker, Eric och pappa får stanna hemma och jobba. Jag håller på att packa min tjusiga Converseväska nu och snart är det ju finalen med Bolt på tv. Jag tar inte med mig datorn dit bort eftersom det inte finns internet. Om nån undrar. Fast jag ska ta med mig kameran och förhoppningsvis ta lite tjusiga bider som jag kan visa sen.

Senare om några dagar eller så tänkte jag lägga ut ett par skor på Tradera. Jag är nöjd bara jag får en krona för dem för jag har bara använt dem en gång. Ett par blåa fejk-Converse. Jag köpte nämligen ett par riktiga ganska nära efter. Om nån undrar. Nu ska jag fortsätta packa och så, adjö!

Kommentarer
Av: Gina

Det var hans eget beslut (;

Av: maddiiiish

jag håller med....

2009-08-17 @ 15:06:03
URL: http://maddiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback