Startsidan

Golunch och bio

Godmorgon alla vänner!

Om en dryg halvtimme ska vi bege oss till morfar och Monica för att äta lunch. Monica lagar ju så nedrans god mat så jag längtar och äter inte så mycket frukost. Man får ju inte vara dum! Eric den lille grisen har inte klivit upp ur sängen än men det ska det bli ändring på. Han måste hinna duscha och göra sig tjusig. Jag ska bara göra mig tjusig och det tar ju inte speciellt lång tid eftersom jag redan är så vacker. Fast jag måste välja kläder också. Men ja, jag har ju i alla fall ätit frukost.

När vi har varit hos dem ska vi gå på bio och se Brüno. Den verkar rolig tycker jag. Jag vill ha popcorn och snacks men Eric förbjuder mig för nu ska vi bli smala. Önska oss lycka till! Jag älskar ju att träna så jag tycker det är en bra lösning. Att inte sluta äta snask alltså. Eric däremot slutar hellre äta onyttigt och blir smal på det sättet. Men ja, vi kanske kompromissar lite.

Kommentarer
Av: attis

Kompromisser är alltid bra. Det är så himla fint där ute på skäret.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback