Startsidan

Morgonnöje

Hej alla vänner!

Igår pratade jag med min kusin Sofia och hon sa att jag inte fick sluta blogga för då förstör jag hennes morgonnöje. Därför ska jag nu ta mig i kragen och skriva ett spännande inlägg.

Idag har jag och Eric tänkt fara på Forslunda för där visar de sina djur, kossor och grisar och sånt. Eric har nog aldrig sett sånna på riktigt eftersom han kommer från Stockholm. Sen sitter jag och funderar på om jag ska köpa en sak från Pedofilnytt, även kallat Tradera. Auktionen går ut om drygt en timme så jag ska fundera lite till. Jag tror jag ska hoppa in i duschen medan jag funderar för jag gillar ju att göra flera saker samtidigt. Slöseri med tid att sitta och fundera och bara fundera. Skalman hade sagt "slöseri med tid att säga två saker samtidigt". Inte för att det hade passat in men han sa så en gång.

Ja, i alla fall så ska jag duscha nu och hoppas att vädret blir bättre. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback