Startsidan

Snigelpost

Godmorgon godmorgon!

Nu ska jag och mamma äta gofrukost, det vill säga havregrynsgröt av färskpressad havre med vaniljyoghurt, färskpressad juice och macka. Sen ska jag gå på en powerwalk med lilla hunden. Jag ska till och med ta springskorna istället för crocsen. Sen ska jag skriva ett brev till min tyska vän Julia. Hon sa att jag måste skriva riktiga brev och inte mail för hon sitter så sällan vid datorn. Fast det är mycket trevligare att få vanlig post så det gör ingenting.

Solen skiner idag förresten! Jag var ute i tshirt nyss och jag hoppas det fortsätter vara varmt ett tag till. Jagf som vill åka till stranden så jag blir brun. Men ja, nu ska vi käka, adjö!


Kommentarer
Av: Viktoriae.blogg.se - En må bra blogg om självkänsla och positivt tänkande

Sv: Sv: Hej! Vad kul att du är intresserad av att vinna min "bok" tävlingen drar igånr runt torsdag.. du får kika in då =)



Snigelpost.. det var lääängesen jag skrev! haha!

Av: Hanna

Vilken härlig blogg du har :) jag försökte det där med gratisbio ett tag, men fick inte ihop några poäng, det mesta kostade ju pengar :(

kolla gärna in min blogg och kommentera :) jag har ny design och en massa nya spännande saker på g! välkommen! :) http://hannalinneal.blogg.se

2009-08-31 @ 11:34:22
URL: http://hannalinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback