Startsidan

Lutfisk

Hej alla vänner!

Idag ska jag och Eric bege oss till mamma och pappa och äta lutfisk. Jag gillar inte lutfisk för det smakar blöja men det ska bli trevligt ändå. Jag får nämligen äta nåt annat. Åsa, Mats och Jessicka kommer också och det är ju trevligt för nu träffar vi inte dem så ofta. Fast efter jul kommer jag i och för sig bli less på Åsa eftersom jag ska jobba åt henne så det kanske är lika bra.

Eric åker ju ner till Stockholm imorgon så han packar och står i. Nej det gör han inte, han spelar dator, men han borde. Han ska ju ha en väska ner till Stockholm och sen en annan som jag ska ta med upp till fjällen.

Idag testade jag Erics nya turkosa byxor och de satt perfekt. Himla bra tycker jag för då kan jag sno dem. Man får ju inte vara dum!

Kommentarer
Av: emma

vid matbordet håller jag fisarna inne, jag lovar ;)

Av: Anonym

vad ska du jobba som? usch jag hatar all sorts fisk

2009-12-18 @ 14:44:23
URL: http://moonbell.blogg.se/
Av: Claudia

Vilken affär kommer byxorna ifrån? tycker gustav behöver nya eftersom jag har tröttnat på att behöva laga alla hans byxor hela tiden..=P

2009-12-18 @ 18:13:37
URL: http://claddans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback