Startsidan

Stress

Hej alla vänner!

Idag känner jag mig stressad ska ni veta. Jag ska träna ikväll och det tar upp fem timmar av min dag. Det är anledningen till att jag inte bestämt mig om jag vill spela eller inte.

Nu har jag varit och handlat och jag tänkte passa på att hämta mitt paket från H%&M samtidigt men det hade naturligtvis inte kommit än. Jag såg dock en Postenlastbil när jag for så det kanske var där i. Skulle inte förvåna mig om jag får ett sms ikväll.

Idag fick jag också den sista uppgiften från låtskrivarkursen. En poplåt ska göras och det ska bli roligt. Nu ska jag dock diska, inte så kul.

Kommentarer
Av: Ally

oj fem timmar? avancerat.

Av: emma

hahah han ser tyvärr ut så ;)

Av: Sofia

Hatar sånt där :(

Jag bor utanför "the city", tar 34 min för mig att komma in. Också måste jag alltid sitta och vänta på att träningen ska börja sen vänta nån timme på bussen hem. Så kan ta upp typ 3 timmar för att träna i 45 min :(

2009-12-03 @ 22:04:00
URL: http://thidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback