Startsidan

Äpplen och fotboll

Som jag skrev tidigare idag så var det ju äppelförsäljare här idag. Jag hittade äpplena nu efter träningen så jag tog ett. Efter ett tag kom mamman och pappan och knackade på och då stod jag och åt som bäst på äpplet. Efter ett tag kom jag på mig och sa "jag stal ett äpple". Men dom sa att det var mina äpplen också och hon köpte trots allt 20 kilo. Dom var suveränt goda ska ni veta så jag tog ett till.

Träningen. Det var väldigt roligt att spela efter nästan ett år framför datorn. Det gick bättre än jag trodde även fast jag var lite rostig. De måste ha tyckt att jag var typ bäst i universum för på lördag ska jag vara med och spela en liten cup. Det ska bli roligt tycker jag! Hoppas familjen kommer och kollar så jag får visa vilken stjärna jag är. Hehe.

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvärduscha. Jag behöver inte duscha så noga för imorgon på morgonen ska jag med mamman och rida. Hoppas min kropp inte är död bara.


Kommentarer
Av: Eric

snäll familj som köper äpplen till dig, min familj bara spyr och bajsar :/

2009-02-09 @ 22:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback